onsdag 11. november 2009

Lenge siden sist

Jeg har glemt å blogge. Helt sant, jeg glemte det. Det var ihvertfall ikke noe med at jeg ikke gadd eller noe. Neida, helt glemt&gjemt bak i hodet mitt.

Idag gjorde jeg noe morro. Jeg fikk tilbake matteprøva, men jeg ville teste hva som skjedde hvis jeg ikke sa karakteren til noen. Folk ble skikkelig irriterte, det var superdupermorro. Jeg er ikke barnslig, det bare virker sånn. Også hadde jeg sykt mye energi i gymmen i dag. Jeg hoppa rundt i bingen som en KENguru. HAHA! Også scora jeg TO, hele TO mål. På læreren. *stolt*

Har desverre ikke noe bilde å vise dere akkurat nå, så derfor sier jeg at dere må ta dere en tur innom http://www.bloggnews.blogg.no/ og slenger inn headeren deres;


Jeg ler meg i allefall skakk... eller rett?!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar