tirsdag 24. november 2009

Okei, folkens.

Jeg har en god unnskyldning for å ikke ha blogget. Vi har tre tre tentamener denne uka, og jeg øver som en gris. Eller ikke. Også er det veldig mye håndball for tida. I går var jeg på to treninger rett etter hverandre. Med forskjellige lag, da, selfølgelig. Det ble 3 og en halv time håndballtrening på 1 kveld. Tentamen vi hadde på mandag, norsk, gikk helt forferdelig. Jeg kommer til å få 2-. Det er engelsk i morgen og matte på torsdag. Gruer meg til begge, og jeg er ikke noe flink til å øve! Også må vi skrive naturfagrapport og øve til naturfagsprøve. Nå føler jeg det ble mye leksemas, men jeg kan ikke noe for det. Det er bare sånn. Jeg kommer ikke til å blogge ordentlig før vi er ferdige med tentamen, iallefall. Men ellers står det bare bra til her, der da?



Har desverre ingen bilder å dele med dere for øyblikket, men kan jo selfølgelig vise dere et bilde av den fantastiske håndball spilleren Anja Edin. Som heldigvis blir med til VM!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar