tirsdag 29. september 2009

Frifredag



Annen hver fredag har vi faktisk fri. Da kan vi være akurat så late vi vil, ligge hjemme hele dagen, spise godteri. Men, det er faktisk ikke planen min. Jeg skal gjøre som lærerene anbefaler, dra på utplassering !! JUHU. Eller ikke ... Jeg og Live var idag på nærmeste dyrlege å lurte på om vi kunne få lov til å "hjelpe til" der. Mn sjefen satt visst i telefonen og kunne ikke prate med oss akurat nå, så uviktige som vi er. Vi ga dama nummeret vårt og gikk. n fikk jeg så sinnsykt lyst på sjokolade, men skal prøve å ikke spise det. Har et enormt søtsug noen ganger, og den eneste måten å bli kvitt det på er å spise sjokolade eller drikke Cola. Cola, IKKE Pepsi eller Pepsi Max. Jeg spiser heller sjokolade enn å drikke Cola, man ødelegger tennene av Cola, nemlig.
Lekser er noe dritt. Nå har jeg en masse deilige, snille lekser som ligger på skrivebordet og bare venter på å bli lest, stakkars. Har ikke noe annent å ta seg til ... Rommet mitt ser nå ut som et fuglereir ! Eller grisehus om du vil .. Det ble utrolig dårlig kvalitet på de bildene !



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar