mandag 28. september 2009

Etter trening


Kom hjem fra håndballtrening i 8 tida, etter å ha vært med på foreldremøte :P Har en unge på 8 år. Neida, selfølgelig ikke. Foreldrene på laget hadde møte, og jeg tyvlytta. Fikk ikke med meg så mye da. Må øve til en sånn grusom prøve på fredag, og skrive et kort foredrag om Arbeiderpartiet. Foredraget skal være ferdig på torsdag, da skal det fremføres, og jeg har så vidt begynt. Også må jeg skrive en naturfagsrapport til torsdag. Nå kom jeg i skikkelig depresivt humør, må ikke tenke på sånna ting. Hvis det er noen som leser dette her, setter jeg stor pris på musikktips ! Min Elskede trenger ny musikk. iPoden altså. Til vanlig hører jeg på (nesten) alt. Glad i Minor Majority, The Beatles, Kelly Rowland, R. Kelly, Led Zeppelin, Michael Jackson osv.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar