tirsdag 6. oktober 2009

Bilder :D


Björn Borg sekken, siden den gamle var for liten. Hadde store problemer med å få med meg alle bøkene hjem fra skolen, og en dag endte det med at naboen min måtte bære samfunnsfag boka mi hjem. Det var egentlig ingen dum ordning, men det er ikke sikkert hun hadde gått på den flere ganger. Vet dere hva den kosta der jeg kjøpte den ? 199,- svenske kroner, altså nærmere 150 norske ! det var fordi det er billigere i Sverige fra før av, også var det i en butikk som selger tingene billigere. Og attpåtil så var det halv pris av den prisen. Skulle kjøpt fler, vet du ...



Dangerous :) Digger den CD'en. Heal the World, Remember the Time, Black and Withe og Will You Be There er de beste låtene.


Adidas genseren. Åh, som jeg elsker den ! Det rima, høhø ... Skikkelig god daffe-genser, men jeg har tenkt til å bruke den på håndballen. Siden jeg står i mål er det en fordel med keeperdrakt, og siden klubben min er lutfattig og den gamle er for liten, tror jeg ikke jeg kommer til å få en ny en med det første, derfor skal jeg bruke denne. Om jeg får lov...






Tre av parra jeg kjøpte. De andre kan jeg ikke finne.
Kjøpte de på en dilldallbutikk i en liten by ved Smögen. Hva het den igjen ... Korttidshukommelsen slår til, igjen ...



Dette er alt godteriet jeg hadde med meg hjem, men har spist mye mer der nede. Jeg er godtoman. Er det noe som heter det ?


Men, siden jeg er så grei, er det mye av det jeg har kjøpt med meg hjem som jeg skal gi bort til mine venner. Den store melkesjokoladen skal til Susanne, den lille godteposen skal til Lone og Godt & Blandet posen skal til Rikke. Jeg er så grei. Ikke protester. Og det er som er på bildet over, er alt som er igjen til meg. Det er nesten så jeg vurderer og ta det som er til Lone selv. Hmm. Men jeg har jo 23 brusbokser, da.
Nå skal jeg opp til en venninne som jeg måtte låne matteboka av i stad. Ja, jeg gjør lekser i høstferien, så flink som jeg er. Nå er det bare norsk, engelsk, RLE og halve matta igjen. Søren, nå bøtter det ned ute ...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar