fredag 23. oktober 2009

Sorry.


Nå har jeg ikke giddet å blogge. Samma det. Vi har begynnt med nynorsk. Det er ekstremt kjedelig, selvom jeg syns dialekt er kult. Vet dere hva, i dag har jeg laga middag. Helt sant. Tacograteng, jeg er kjempeflink altså. Det er egentlig veldig lett, da, men ikke si det til noen. Forresten, dere burde prøve å lese bloggen til Elise http://www.livingdoll.blogg.no/ En av mine favorittblogger.

Også, i dag fant jeg ut at vi har en lesekonkuranse på skolen. Og siden jeg er et konkuransemenneske, skal jeg selfølgelig prøve å vinne. Det er om å gjøre å lese flest sider før 14.desember. Man kan også regne med di sidene man leste etter sommerferien og til nå. Men baksiden er at man må skrive en bokanmeldelse til alle bøkene man leser, og etter sommerferien har jeg jo lest rundt 15 bøker! Ojda, men jeg skal vinne et gavekort på bokhandelen. Nå må jeg lese, ønsk meg lykke til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar