tirsdag 27. oktober 2009

Gymtabbe

Idag som alle andre, vanlige tirsdager på skolen, begynner vi med gym. Vi hadde basket, og jeg fant ut at "skillsa" mine ikke ville samarbeide i dag. Prøvde jeg i hvertfall å overbevise meg selv og alle de andre om. Men det er jo ikke sikkert jeg har noen i det hele tatt. Skitt au. Men uansett, jeg hadde jo på meg gymtøy når jeg dro, og hadde derfor med meg vanlige klær til å skifte til etterpå. Jeg trodde jeg hadde tatt med den ferskenfarga genseren min, men det viste seg at jeg hadde tatt med mammas som var nesten lik! Aner ikke hvorfor den lå i skapet mitt, men den var alt for stor, så jeg gikk rundt og holdt den oppe hele dagen. Utrolig at det gikk bra.


Skikkelig bra bilde av laget når vi var på Tjøme. Meg i oransje.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar