lørdag 24. oktober 2009

Hoho, vi vant.

Yeah. De første 10 minuttene var helt grusomme. Først så ble det 1-0 til det andre laget. Så 2-0, så 3-0. Sto der å tenkte "detta kan bare ikke gå bra", så positiv som jeg er. Men så løsna det, og til pause leda vi 9-8. Det var skikkelig morro, siden jeg kjente tre av de fra en håndballskole i Larvik i sommer. 2.omgang gikk bra, og som sagt, vi vant. Neste gang må vi prøve å ikke gjøre det så spennende.
Har kamp i morgen også, etter det er det hele 2 uker til neste kamp. Krise, åssen skal jeg overleve?
Det hadde vært skikkelig typisk meg å glemme å stille klokka, og møte opp 1 time for tidlig på håndballkamp. Men når jeg har skrevet det her, regner jeg med at det går bra. Håper jeg.
Random bilde av meg & Celine på en håndballcup i høst. Vi skulle være "troll". Vellykka?
Æhh...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar