onsdag 14. oktober 2009

Georgiansk Folkesang... Hæ?

Ja, faktisk. Det er nemlig hva vi måtte se på på skolen i dag. Først måtte vi gå i 10 minutter i det sinnsykt kalde været, bare for å komme ned til den bittelille "kinoen". Haha, det heter faktisk det, men det er bare en scene i en sal. Der satt vi i tre kvarter og hørte på Georgiansk Folkesang. Ikke et stygt ord om det, altså. Men det ble en liten smule kjedelig å sitte så lenge, mens jeg måtte på do, å høre på "aaaååæææ". Og hvis ikke de sa "aaäååæææ" så sang de et språk ingen av oss forstod noenting av, altså Gerogiansk.

Skal i bursdag til Silje på fredag, om jeg får noen til å passe på min lillesøster. Siden mamma og pappa skal på revy. Og hvis ikke det er noen som kan passe på Josefine, kan ikke jeg gå!! Det hadde vært dårlig gjort det.



Gratulerer med dagen forresten, Silje! På etterskudd ...

Jeg er klar over at det er god stund siden jeg har lagt ut bilder av meg selv. Men av en eller annen grunn bruker bildeopplasteren så lang tid. Hvis det er noen som har et svar på det, si det gjerne!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar