fredag 2. oktober 2009

Sweden, here I come.

Kjempefin overskrift. Jeg gjør noe jeg ikke burde, dra på ferie, og la naturfagboka ligge hjemme. Jeg kommer til å slite med den prøva. Jaja, karakterer er ikke alt. Bare nesten. Men jeg tror alikevel at norskprøva i dag gikk veldig bra. Vi fikk 14 spørsmål, og jeg brukte fem sider til å svare, mens de fleste andre brukte 2 ... Ojda, hvordan klarte jeg det ?


På skolen i dag så vi en ny film. En ny, ja, vi ser på film nesten hele tiden. Og jeg lærer ingenting. Men denne var ganske bra, Remember the Titans. Og Dganske mange kjekke. Plystre. Jeg synes at svarte er kjekkere enn hvite menn , absolutt.


Han her foreksempel, Donald Faison.
Han er med i Remember the Titans.

Kommer altså ikke til å blogge før tirsdag !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar