fredag 9. oktober 2009

Eventyrfabrikken

Ja, man er ikke voksen før man tør å være barnslig. Så idag skal jeg og min venninne, Silje, til eventyrfabrikken. Det er skandinavias største innendørs lekepark, og er beregnet for barn opp til 13 år. Så da tenkte jeg at nå måtte vi få ræva i gir, siden Silje blir 14 om noen dager. Hvilken dato var det igjen ? Flaut.

www.nrk.no/ostafjells

Hehe, midt i blinken for meg :P Tar med kameraet sånn at dere får se hvordan jeg har det gøy.



Igår var jeg, Mari og Lone på toppen av hoppbakken og tok bilder. Jeg så trøtt ut på absolutt alle, mens Mari og Lone så bra ut. Det er ganske høyt ned fra hoppbakken, og jeg sto og balanserte på en ustø pinne, på ett bein på toppen. Holdt på å ramle. Det hadde vært grusomt for dere å miste en så bra person. Høhø. Bildeopplasteren fungerer fortsatt ikke, så jeg får ikke lagt inn bildene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar