søndag 11. oktober 2009

Filmkveld

Rose, Vilde og jeg hadde filmkveld igår, hjemme hos meg. I den ultramoderne kjellerstua med den 52" flatskjermen. Det var ikke helt sant. Men uansett så hadde vi det gøy, vi så på "Slumdog Millionare". Helt grei. Også så vi på "Skal Vi Danske". Haha. Neida, "Skal Vi Danse". Triana skulle gått ut. Det synes i hvertfall Rose. Nå skal jeg bare sjekke om bildeopplasteren er på min side i dag ...


Jøssenammen, det var den faktisk! Først to veldig seriøse bilder fra eventyrfabrikken;




Det andre bildet tok jeg av meg selv mens jeg kjørte ned en sklie som nesten gikk rett ned. Et det rart jeg skriker eller ?
Her "bare måtte" jeg vise hvor lang t unge jeg har. Den er ikke inni altså!
Lilla negllakk. Hva synes dere? Den er endel mørkere i virkeligheten.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar